RETURUL PRODUSELOR PERSONALIZATE
Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) si TERMENILOR SI CONDITIILOR, produsele personalizate nu pot fi returnate (in cazul unui retur acestea sunt distruse / casate, fiind realizate dupa specificatiile clientului).
In mod exceptional, se pot returna produsele personalizate achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
1 Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie;
In cazul in care coletul adus de catre curier prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
2. Produsele livrate nu corespund cu produsele din comanda confirmata (sunt personalizate gresit, incurcate);
In cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica Inedit Print cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre EZEKIAS SRL(returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectivi) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin. In acest caz, Inedit Print va inlocui gratuit produsele si isi rezerva dreptul sa solicita returnarea coletului cu produsele eronate.
3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
Nu se considera specificatii eronate diferente minore de dimensiune / culoare care nu afecteaza vizibil produsul final si care pot aparea din cauze neimputabuile Inedit Print (ex. lot de productie diferit).
Incidenta situatiilor descrise in baza articolului 1 de mai sus care pot fi considerate motive acceptate de retur / inlocuire a produsului si / sau returnarea contravalorii produselor in cauza trebuie semnalata imediat dupa receptia coletului de catre Client, prin orice mijloace (telefonic, email, messenger) si transmiterea tuturor informatiilor necesare (inclusive fotografii) cu privire la produsele in cauza in vederea analizarii situatiei. Inedit Print isi rezerva dreptul sa refuze solutionarea / returul produselor in cazul in care incidenta situatiilor descrise in art. 1 au fost semnalate de catre Client dupa expirarea unei perioade de 10 zile de la data receptionarii Coletului si/sau refuzul de a transmite informatiile necesare solicitate de catre Vanzator in vederea evaluarii situatiei.
RETURNAREA PRODUSELOR NEPERSONALIZATE